Atsiliepimai
Aprašymas
„Kalba mane augina“ – tai viena iš pradinių klasių mokinių lietuvių kalbos mokymo priemonių, padedanti mokiniui žaisminga, patrauklia forma ir aktualiu turiniu, praktiškai ugdyti(is) lietuvių kalbos gebėjimus. Nors ši dviejų dalių (I–II ir III–IV klasėms) priemonė rengta orientuojantis į mokinių iš dvikalbės ir daugiakalbės aplinkos lietuvių kalbos ugdymo ypatumus, ja gali naudotis ir mokiniai, kuriems lietuvių kalba yra gimtoji.
Siekiant aktualizuoti lietuvių kalbos mokymąsi, priemonėje analizuojamos pradinių klasių mokiniui artimos temos, pateikiamos praktinės situacijos iš gyvenimiškos aplinkos, pavyzdžiui, mokomasi pasakoti apie save, savo šeimą, gyvenamąją aplinką, taisyklingai vartoti žodžius būtinus kasdienėje veikloje.
Atlikdami užduotis mokiniai susipažins su Lietuvos valstybės simboliais, šventėmis, papročiais, gamta. Vaikai mokysis: suprasti trumpus pasakojimus, pokalbius, pranešimus gerai žinomomis temomis ir reaguoti į kalbą; susikalbėti paprasčiausiose buitinėse, kasdienės veiklos situacijose; suprantamai tarti lietuvių kalbos garsus, atpažinti iš klausos žodžius; kalbėti bendrine kalba; įgyti skaitymo technikos (skirti žodžių ir sakinių ribas, sieti garsus ir raides, tinkamai intonuoti sakinius) ir gebėjimo suprasti rašytinį tekstą pradmenis; rašyti.
Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.
Knygą išsiųs knygos pardavėjas miškuos.
Pardavėjo reitingas: 98%
„Kalba mane augina“ – tai viena iš pradinių klasių mokinių lietuvių kalbos mokymo priemonių, padedanti mokiniui žaisminga, patrauklia forma ir aktualiu turiniu, praktiškai ugdyti(is) lietuvių kalbos gebėjimus. Nors ši dviejų dalių (I–II ir III–IV klasėms) priemonė rengta orientuojantis į mokinių iš dvikalbės ir daugiakalbės aplinkos lietuvių kalbos ugdymo ypatumus, ja gali naudotis ir mokiniai, kuriems lietuvių kalba yra gimtoji.
Siekiant aktualizuoti lietuvių kalbos mokymąsi, priemonėje analizuojamos pradinių klasių mokiniui artimos temos, pateikiamos praktinės situacijos iš gyvenimiškos aplinkos, pavyzdžiui, mokomasi pasakoti apie save, savo šeimą, gyvenamąją aplinką, taisyklingai vartoti žodžius būtinus kasdienėje veikloje.
Atlikdami užduotis mokiniai susipažins su Lietuvos valstybės simboliais, šventėmis, papročiais, gamta. Vaikai mokysis: suprasti trumpus pasakojimus, pokalbius, pranešimus gerai žinomomis temomis ir reaguoti į kalbą; susikalbėti paprasčiausiose buitinėse, kasdienės veiklos situacijose; suprantamai tarti lietuvių kalbos garsus, atpažinti iš klausos žodžius; kalbėti bendrine kalba; įgyti skaitymo technikos (skirti žodžių ir sakinių ribas, sieti garsus ir raides, tinkamai intonuoti sakinius) ir gebėjimo suprasti rašytinį tekstą pradmenis; rašyti.
Atsiliepimai
Kodėl įvedus adresą nėra prieigos prie klausymo užduočių?